Re: [MISC] vserver - kør flere gange Linux på en server samtidigt

On Wed, Apr 10, 2002 at 04:10:23PM +0200, Hans Schou wrote:

> Den ser meget sjov ud:
> http://www.solucorp.qc.ca/miscprj/s_context.hc
>
> Er der nogen der har prøvet den?

Ja, jeg har prøvet den. Der har været lidt problemer med ctx9,
ctx10 har jeg ikke helt fået afprøvet endnu. Jeg kører det
på min egen hjemmeserver, og har pt 3 vservers kørende.
Jeg har iøvrigt lovet sslug at holde et foredrag om vserver.

JonB