Re: [MISC] Linux i Danmark

On Wed, Apr 10, 2002 at 08:54:41 +0200, Sune Rastad Bahn wrote:

> Jeg støtter dine tanker, og tror ikke kampen er død. Feks. har vi jo nu en
> landsdækkende opensource-announce liste, så mon ikke nogle af
> supportlisterne følger med efterhånden?

Jeg kan ikke se hvorfor det skal flyttes ud af sslug,
det er jo SSLUG der leverer infrastrukturen.

Men i stedet for krav om tilmelding til sslug, så kunne man
sikkert også have andre krav, som medlemskab af lokal LUG eller lign.
Den eneste grund til at man skal være "tilmeldt" med sin
emailadresse er at det giver en simpel anti-spam filter på listerne.

PS.
og ellers overvej at få dk.edb.system.linux.xxxxxxx på usenet
der er vel et passende generelt sted ?
(og helt neutralt af LUG's)
Eneste ulempe er "forsinkelsen" på newsserverne.

--
mvh Frank Damgaard  |