Re: [MISC] vserver - kør flere gange Linux på en server samtidigt

On Wed, Apr 10, 2002 at 06:24:28PM +0200, Klavs Klavsen wrote:

> Jeg har sat det op på 2 servere herhjemme..
>
> Som jon siger, skal du bruge ctx-10 :-)

Jeps, jeg stress testede den, hvilket vil sige at jeg hev store
iso sized film^Her, hen over maskinen. Dels mens jeg så på
"bitstreams" og dels mens jeg på samme tid i baggrunden konverterede
en "bitstream" til en mindre plads krævende type. Dette har tidligere
fået ctx9 til at fryse maskinen totalt.

JonB