Re: [MISC] vserver - kør flere gange Linux på en server samtidigt

On Wed, 10 Apr 2002, Klavs Klavsen wrote:

> Jeg har sat det op på 2 servere herhjemme..

Cool (og Jon også).

Du kunne måske lokkes til at lave en kladde til et foredrag om emnet som
Jon kunne bygge videre på? FAQ'en kan bruges som et godt udgangspunkt.

Her er lidt om hvordan man laver foredrag (det tager 20min at høre):
http://www.sslug.dk/moede/hygge/2001-08-16/

> Som jon siger, skal du bruge ctx-10 :-)

Ehem, skulle jeg køre det i drift ville det være på 200MHz maskine,
og det er nok ikke lige det sjoveste HW at gøre det på.

Min interesse var mere at få en virtuel server hos en anden ude på nettet,
ikke så meget at køre den selv. Her er det så at jeg mest vil vide noget
om hvad man ikke kan, mere end hvordan man sætter det op og styre det.

mvh/hans
Domænenavn med æøå? Fisk fra www.ÆrøÅ.dk - de smager!
Mere info på http://www.softwarepatenter.dk/walid.html