Re: [MISC] hvorfor supportere min kernel ikke ipchains

> Hvad siger "/sbin/lsmod" ? Hjælper det hvis du kører "/sbin/modprobe
> ipchains" ?

da jeg kørte lsmod, var ipchains ikke med i listen.
modprobe ipchains fik det til at virke igen :-)) og den er med på listen ved
lsmod.

Du siger iptables er mere brugt som firewall !!! hvordan installere man
iptables. Jeg har prøvet at installere en rpm pakke, men den siger følgende

error: failed dependencies:
    iptables = 1.2.3 is needed by iptables-ipv6-1.2.3-1

Jeg har også forsøgt at installere iptables-ipv6 rpm, men fik samme melding.

mvh
Kasper