Re: [MISC] vserver - kør flere gange Linux på en server samtidigt

On Thu, Apr 11, 2002 at 01:55:22PM +0200, Hans Schou wrote:

> Cool (og Jon også).
>
> Du kunne måske lokkes til at lave en kladde til et foredrag om emnet som
> Jon kunne bygge videre på? FAQ'en kan bruges som et godt udgangspunkt.

Det kan jeg vel også selv. Hvis han vil holde foredraget, og har mere
tid, så må han godt det. Jeg brænder ikke specielt for det.

> Her er lidt om hvordan man laver foredrag (det tager 20min at høre):
> http://www.sslug.dk/moede/hygge/2001-08-16/

> Ehem, skulle jeg køre det i drift ville det være på 200MHz maskine,
> og det er nok ikke lige det sjoveste HW at gøre det på.

Tja, jeg kører det i "drift" altså min egen drift, på en p200mmx,
okay, den har da også 2 cpu'er, og 192 MB ram, men jeg synes ikke
det er noget problem.
Det jeg synes er et problem er at maskinen crasher når jeg kører nfs
eller samba :(

> Min interesse var mere at få en virtuel server hos en anden ude på nettet,
> ikke så meget at køre den selv. Her er det så at jeg mest vil vide noget
> om hvad man ikke kan, mere end hvordan man sætter det op og styre det.

Det kommer vel snart at man kan købe sig til det.

JonB