Re: [MISC] kan man pilde en fil ud fra en dump med restore

Kasper Hauge wrote:

> hej
>
> Jeg har lvet nogle backups på min harddisk med dump. Nu har jeg brug for
> at kunne trække en enkelt fil ud fra min dump fil, men jeg synes ikke
> lige det virker så ligetil med restore, er nogen der kan hjælpe ??

I Gamle Dage (tm) kunne man køre "restore -i", vælge filer til restore
vha. passende cd og add kommandoer, og så sige "extract".

Det har jeg prøvet dengang vi brugte dump/restore; det gik vi væk fra,
efter rygter om, at dump/restore ikke passer så godt med ext2 i
2.4.x kerner - men det har måske ændret sig?

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08