Re: [MISC] Linuxcounter

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Man er "country manager" (og med på den tilhørende
> postliste). Det kan være at Preben har brug for en "country
> manager" for Jylland, så du kan snige dig med på den måde.

1. Der kan sagtens være mere end een country manager for DK (Jylland som country
? Bor du nordenfjords ? :-)
2. Det _er_ en god måde at følge med.
3. Jeg har fået (min egen) orden på DK efterhånden, så der er ikke kæmpe behov
for flere - men :
4. Vi mister hver måned personer i DK fordi email adresser er ændret, her kan
godt bruges hjælp til at "finde dem".
5. Mange entries (~5 - 10%) er ufuldstændige (navn, by) - her kan også bruges en
hånd med at kontakte disse, og høre om de har lyst til at opdatere...
5. Der er nok et stort behov for kreativitet og gode ideer generelt (altså ikke
DK alene...) - der er f.eks lige skrevet  en FAQ for managers af en amerikansk
pige der har/havde mere overskud end...

Kort sagt : Du skal være velkommen !

Best regards
Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
http://www.pbb.dk    mailto:sslug@sslug

triskaidekaphobia   \triss-kye-deh-kuh-FOH-bee-uh\   (noun)
     : fear of the number 13