Re: [MISC] Træningsdagbog til Linux?

Janus Sandsgaard <sslug@sslug> writes:

> Findes der en art "træningsdagbog" til Linux og andre Unix'er? Altså
> noget software i stil med det danskudviklede "Træningsdagbogen", der
> kan holde styr på udfoldelser ift. løb og cykling og som virker
> temmelig sejt (men desværre kun kører på Windows).

Jeg har endnu ikke fundet helt hvad jeg søger, men noget der kommer i
nærheden: Et system til håndtering af pulsure under Linux:

	http://hac4linux.sourceforge.net/

Programmet er skrevet af en cykelfreak, så indtil videre er det mest
for cykel-folket, udstyret med Polar S710, S810 og nogle modeller fra
CICLOSpor (som programmøren selv har). Jeghar været i kontakt med
manden, og han er helt med på, at systemt skal udviddes med nogle mere
alsidige funktioner til egentlig træningsdagbog.

-j

--
Josephine Obel i DRs "Profilen" tirsdag d. 9.04.02
http://www.dr.dk/profilen/