Re: [MISC] Linuxcounter

fre, 2002-04-12 kl. 14:37 skrev Preben Bille Brahe:

> [...]

Ihh, det var ikke sådan jeg mente det :)
Det var egentlig mere at jeg ønskede at kontakte
færøske og islandske LUGer, især med henblik på
oversættelse.
Jeg tænkte på at der er folk i sslug.dk og dkuug.dk
der er uhyggelig effektive til at oversætte til
dansk. Hvis jeg nu kunne forbinde disse parter
kunne det være at der kom meget godt ud af det.

> 1. Der kan sagtens være mere end een country manager for DK (Jylland som country
> ? Bor du nordenfjords ? :-)
Ja i Aalborg. Og Niels Hausgård er udmærket
til country.  ;)
> 2. Det _er_ en god måde at følge med.
Jamen kan man ikke bare følge med uden at
yde noget. (Lige før jeg får dårlig samvittighed :)
> 3. Jeg har fået (min egen) orden på DK efterhånden, så der er ikke kæmpe behov
> for flere - men :
Jeg har påtaget mig flere opgaver end jeg kan
overkomme. Jeg tror det ville være synd for
sagen, hvis jeg påtager mig opgaven og ikke kan
overkomme den.
> 4. Vi mister hver måned personer i DK fordi email adresser er ændret, her kan
> godt bruges hjælp til at "finde dem".
Skal de ikke først give sit samtykke til at man
laver detektivarbejde på deres emailadresser?
> 5. Mange entries (~5 - 10%) er ufuldstændige (navn, by) - her kan også bruges en
> hånd med at kontakte disse, og høre om de har lyst til at opdatere...
Jeg ville måske opleve det som spam, hvis jeg blev kontaktet
af nogen fra et websted hvor jeg har registreret mig.
> 5. Der er nok et stort behov for kreativitet og gode ideer generelt (altså ikke
> DK alene...) - der er f.eks lige skrevet  en FAQ for managers af en amerikansk
> pige der har/havde mere overskud end...
>
> Kort sagt : Du skal være velkommen !
Jeg takker for indbydelsen, men det var ikke
måske ikke lige det jeg var ude efter.

                       ...ooO0Ooo...
and I salute you for your courage
and I applaud your perseverance
and I embrace you for your faith in the face of adversarial forces
that I represent - Alanis Morissette - Surrendering