Re: [MISC] Linuxcounter

Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Ihh, det var ikke sådan jeg mente det :)

Godtordigen :-)

> Det var egentlig mere at jeg ønskede at kontakte
> færøske og islandske LUGer, især med henblik på
> oversættelse.
> Jeg tænkte på at der er folk i sslug.dk og dkuug.dk
> der er uhyggelig effektive til at oversætte til
> dansk. Hvis jeg nu kunne forbinde disse parter
> kunne det være at der kom meget godt ud af det.

Se nedenstående [1]

> Ja i Aalborg. Og Niels Hausgård er udmærket
> til country.  ;)

:-)

> Jamen kan man ikke bare følge med uden at yde noget. (Lige før jeg får dårlig
> samvittighed :)

Sagtens - og don't  - i den rækkefølge ! Jeg mener man godt kan følge postlisten
sslug@sslug _uden_ at være manager - men det er nok ikke det du leder
efter ...

> Jeg har påtaget mig flere opgaver end jeg kan
> overkomme. Jeg tror det ville være synd for
> sagen, hvis jeg påtager mig opgaven og ikke kan
> overkomme den.

Jamen, lidt hjælp er bedre end intet - men kender godt det med at rode sig ind i alt
muligt... Man skal bare ikke få stress af det - jeg prøver ikke at _love_ så meget
(mere), men giver en hånd med hvor og når jeg har overskud.

> Skal de ikke først give sit samtykke til at man
> laver detektivarbejde på deres emailadresser?

Interessant - jeg mener at når de har meldt sig til, er dette også et (implicit)
samtykke, hvis de f.eks. glemmer at opdaterede email-addy's...
Jeg har (for at kaste 98 oktan på denne diskussion) brugt :
- SSLUG emailarkiv (navn går igen, men email ændret over tid - + andre clues !)
- Google (google er din ven..)
- TDC telefonbog (specielle navne)
- Krak (navn / by)
- DK-Hostmaster ("unikke" domæne-navne)
- Sikkert andet jeg har glemt - folk sætter flere fodspor på nettet, end de lige
tænker over !)
Nå !

> Jeg ville måske opleve det som spam, hvis jeg blev kontaktet
> af nogen fra et websted hvor jeg har registreret mig.

Jeg har aldrig fået "negative" tilbagemeldinger - men sæføli en del jeg aldrig hører
fra ...
På den anden side, har der været mange der var _rigtig_ glade - især når vi får
"genoplivet" gamle counternumre (#451 er klart sjovere end #271137)  - [2]
Jeg henvender mig normalt også (udover auto-rykkere fra counteren) kun een gang, så må
det være nok...

> Jeg takker for indbydelsen, men det var ikke
> måske ikke lige det jeg var ude efter.

Jamen det er da ok ! Har eller får du en god ide, kritik mm., kan du jo også bare
skrive - man behøver ikke altid skulle lave det selv :-)

> and I salute you for your courage
> and I applaud your perseverance
> and I embrace you for your faith in the face of adversarial forces
> that I represent - Alanis Morissette - Surrendering

[t-OT:Subcategory:Music]  Har du tekst til "Hands wash" (eller titel i den stil) ?

[1]
http://lugww.counter.li.org/ siger :
fo : Een (1) Lug på http://www.flug.fo/ - Forside ikke opdateret siden 2001-10-26 ...
is : Ingen lug

http://www.linux.org/groups/ siger :
fo : Se ovenfor
is : Een lug - http://www.linux.is/ - Forside opdateret 2002-04-06 = OK :-)
Indeholder iøvrigt sponsor-reklame fra Coca-Cola (www.cocacola.is), komplet med
Cola-drikkende Tux ! Ikke set før af undertegnede :-)

Jeg er forresten forbløffet - jeg kan som (syd-)dansker læse langt mere af det Færøske
og Islandske end jeg regnede med :-)

[2] Alle numre nævnt i denne mail er tilfældige - for beskytte de uskyldige !

Best regards
Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe