Re: [MISC] GHLUG

Rune Christiansen wrote:

> Hmm... Big brother is watching you...??

</paranoia>
Næh - kun fordi jeg referede til statistik ikke alle kan se. Det er valgfrit om man
vil være "synlig" på counterens sider - for at få det fulde billede af en given
demografisk fordeling, skal man derfor være admin/country manager...
<paranoia> [1]

> Det hører under folks todo-list. Og vi ved jo alle, at de forbandede
> todo-lists har det med at blive udskudt gang på gang.

Ikke min - den er oprindeligt kun blevet udskudt een gang ... :-)

> Personligt vil jeg lade mig (gen)registrere næste gang jeg skifter
> e-mail adresse (6 måneders tid regner jeg med).

Du skal bare ændre email-adressen på counteren

Best regards
Preben

[1]Tags _er_ OK!
--