Re: [MISC] GHLUG

Preben Bille Brahe wrote:

> [...]

[klip]

> vil være "synlig" på counterens sider - for at få det fulde billede af en given
> demografisk fordeling, skal man derfor være admin/country manager...

Ehm, glemte jeg at nævne, at _du_ er den omtalte big brother? :)

> Ikke min - den er oprindeligt kun blevet udskudt een gang ... :-)

Jeg er rent faktisk nået så langt, at jeg har skrevet den ned. Den er
faktisk ikke så slem - kun 36 punkter (af forskellig størrelse og
karaktér :). Nogen lavere tilstede på listen??

> Du skal bare ændre email-adressen på counteren

Det var nu mere for, at jeg kunne lave en samlet registrering når alle
maskiner er sat op (dvs. når jeg har købt de reservedele, der skal til).

Under alle omstændigheder kan det jo kun anbefales, at "alle andre"
registrerer deres maskine(r). I behøver ikke vente på mig *GGG* :)

Mvh.

--
Rune