Re: [MISC] at læse en Amiga-floppy på Linux

> Humplen er, at det kræver TO diskettedrev. Man sætter så en specielt
> præpareret pc-diskette i det ene drev og amigadisketten i det andet.

 Hvad jeg har kunne læse mig frem til, skulle dette være en yderst usikker måde
 at overføre dataen på..

 Der findes et sødt lille stykke hardware (det _er_ sødt, når man kigger nærmere
 på komponenterne!!), som hedder en catweasel.
 har selv sat een i min Amiga, som fungerer uden problemer..
 Det er en "universel" floppy-disk controller, som gør at man kan læse alle
 slags formater på sin Amiga (selv Nintendo!).
 Men jeg ved ikke om den findes til PC..

 Hvis det er en 1200 du sidder med, kan du vha et 40->44pins kabel tilslutte
 et IDE CDROM drev til Amigaen..

 - dena