Re: [MISC] Parametrisk 3D-CAD til Linux ?

On Mon, 15 Apr 2002 13:42:27 GMT
Michael Schmidt <sslug@sslug> wrote:
> Vær hilset Alle
>
> Er der nogen der kender til et parametrisk 3D-CAD progam til Linux ?
> FreeWare/OpenSource er selvfølgelig at foretrække, men alt har
> interesse !

hvad med http://www.cycas.de/

der findes også noget der hedder linux-cad eller noget i den stil og det
skulle også vare ret godt. Personligt benytter jeg qcad, men det er
primært 2d.

--
Kim Schulz - Freelance Developent     | "But I don't like Spam!!!!"
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser |