Re: [MISC] Pro@ccess, hvilke ip-adresser?

Gert Holtoft wrote:

Jeg har netop snakket nogen som har sslug@sslug, men de vidste ikke
hvad gateway, der blev brugt fra routeren. Og det er jo lidt vigtigt,
at jeg ved det :-) Er der en måde, at finde ud af det på (jeg har
ikke lige sslug@sslug linien her, så jeg kan ikke bruge noget der :-)

Gatewayen indefra er 192.168.1.1

Jeg mener ikke routerens ip. Jeg udskifter jo routeren med en Linux box. Det er den ip, som jeg skal sætte min Linux router/firewall til at benytte. Det er en gateway hos TDC.

Ip-nummer kommer med posten

Lyder godt :-)

Anders