Re: [MISC] mp3 fra audio-cd

Mandag den 15. april 2002 16:08 skrev Rune Zedeler:

> Når nu vi har freedb må det kunne lade sig gøre at fuldautomatisere
> denne proces.
> Er der nogen, der har noget, der kan gøre noget sådant?

Tja. Nu bruger jeg ogg og ikke mp3. Installer KDE3. Skriv audiocd:/
som URL i konqueror og du vil nu have adgang til et virtuelt ogg
indkodet directory med navne taget fra freedb. Filerne bliver
selvfølgelig ganske virkelige hvis du forsøger at kopiere dem over
til harddisken. Fikst.

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark