Re: [MISC] Pro@ccess, hvilke ip-adresser?

Mandag den 15. april 2002 19:03 skrev Anders Misfeldt:

> Jeg mener ikke routerens ip. Jeg udskifter jo routeren med en Linux
> box. Det er den ip, som jeg skal sætte min Linux router/firewall til
> at benytte. Det er en gateway hos TDC.

Nu kan det godt være at jeg vedbliver med at misforstå, men på dem jeg
har sat op  ( windåse :-(  ) er der 2 ip-adresser i brevet, en hos
kunden og en hos TDC i dette tilfælde xxx.xxx.xxx.201(TDC) og
xxx.xxx.xxx.202 ( kunde )

 mvh/gert

--
The difference between reality and unreality is that reality has so
little to recommend it.