Re: [MISC] Parametrisk 3D-CAD til Linux ?

Michael Schmidt wrote:

> Vær hilset Alle
>
> Er der nogen der kender til et parametrisk 3D-CAD progam til Linux ?
> FreeWare/OpenSource er selvfølgelig at foretrække, men alt har interesse !
>
> MVH
> /Zmit

Til mekanisk konstruktion bør du prøve Varicad, www.varicad.com, og det
synes jeg virker som et utroligt stærkt program til prisen.(399$)

Hvis der er til byggeri så er mit bedste bud Cycas, www.cycas.de til priser
mellem 58$ og 258$. Ser også meget fornuftigt ud.

Linuxcad er efter min bedste overbevisning noget ustabilt bras, som ligner
AutoCAD, men ikke fungerer i praksis.

Jeg vil meget gerne høre om erfaringer, hvis du går videre, da jeg leder
efter et brugbart alternativ til AutoCAD / MDT / ADT

mvh Peter