Re: [MISC] Pro@ccess, hvilke ip-adresser?

Monday 15 April 2002 20:01, Anders Misfeldt wrote in
<sslug@sslug> to sslug.misc:

> Hm, jeg synes, at jeg læste et eller andet herinde om, at der var en der
> havde prøvet det, og at det var MEGET besværligt at få gateway adressen
> ud af TDC's medarbejdere ved telefonerne, men det er måske bare mig, der
> har drømt? :-)

Ja, se det skal jeg ikke kunne sige. Jeg har sslug@sslug løsningen med "ADSL
modem", derfor er den eneste gateway adresse jeg har haft brug for at
kende, den der anvendes fra indersiden af routeren.

Hvis det produkt du har anskaffet, lægger op til at man selv sætter sin
egen router op, er der vel ikke så meget at rafle om - så skal de oplyse
gateway adressen. Ellers er der enten noget de har glemt at fortælle dig,
eller også har du misforstået betingelserne for anvendelsen af produktet.

--
Med venlig hilsen / Best regards,
David List