Re: [MISC] Mail program med HTML?

On Tue, 16 Apr 2002 17:42:46 +0200
Peter Rude <sslug@sslug> wrote:

> Tro mig, jeg har forsøgt, uden held. Faktisk blevet et argument i
> familien imod Linux, at man "ikke en gang kan sende og modtage
> festlige invitationer"
> Alle argumenter med virus, sikkerhed, idelogi, spild af båndbredde
> osv. preller af som vand på en gås...
> Så jeg er lidt presset :-)

godt så! her er lidt muligheder....men lov at hun aldrig belemrer mig
eller nogen af listerne med disse mails:
 mail i staroffice kan vist.
 mail i netscape communicator kan
 Evolution kan vist en lille smule.
 og der findes sikkert andre

--
Kim Schulz - Freelance Developent     | He played the king as if
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | afraid someone else would play