Re: [MISC] Parametrisk 3D-CAD til Linux ?

Tue, 16 Apr 2002 17:03:55 +0200, Peter Rude <sslug@sslug> skrev:

> Øhhh - Det gik jeg faktisk ud fra, men jeg kan heller ikke finde noget om
> det. Jeg har en ver. 7.1 installeret, og har kunne finde noget parametri
> her, men har heller ikke rigtigt haft tid til at lede.
> De har en supportformular på hjemmesiden, prøv at spørge der.
> http://www.varicad.com/en/support.php
>
> mvh Peter

Gjodre som foreslået og her er retur mailen:

  Dear Mr. Schmidt,

  > As I can\'t find any info about it on your (very nice) webpage, I must ask you:
  Is VariCAD parametric ? <

  *Not yet. This feature is to come out in future.

  Best Regards

  Marek Dedecius
  VariCAD - International Sales

  sslug@sslug
  http://www.varicad.com
  tel. +420 48 2713 301, +420 606 605 356
  fax +420 48 2713 302
  Designing Has Never Been Easier!!!

Så mens vi venter søger jeg videre - al hjælp er velkommen !!!

/Zmit