HP tingest bortgives

Jeg er blevet kontaktet af en gut der i boligforeningens storskralsrum har
fundet en computer. Nærmere betegnet en HP Apollo Series 700.

Han har haft gang i den og den kan boote. Men han kender ikke root-password,
og har i øvrigt ikke rigtig overskud til at lege med den, så han spurgte om
ikke jeg kender nogen der vil have glæde af den.

Det lyder som om den kører HP-UX, og ikke Apollo Domain (eller hvad det nu
hed). Ud fra beskrivelsen lyder det som en 720'er eller noget i den dur.
Jeg mener at sådan en ting kan bringes til at køre Linux,  NetBSD eller
OpenBSD også vil virke.

Den er udstyret med en skærm (stor ting 20-21"), garanteret fastfrekvens:
72Hz i 1280x1024. Sikkert kun 8 bit farver.
Vist nok lidt over 100 MB ram.

Jeg vil ikke have den. Jeg har ikke plads.

Hvis nogen har lyst til at lege med noget hardware af en helt anden kaliber
end dagens PC'ere, så send mig en mail.

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

We went from being a music band that experimented with drugs, to a drug
band that experimented with music.
 - Ozzy Osbourne