Re: [MISC] Pro@ccess, hvilke ip-adresser?

Wednesday 17 April 2002 18:23, Morten Sylvest Olsen wrote in
<sslug@sslug> to sslug.misc:

> David List <sslug@sslug> wrote:
> : Wednesday 17 April 2002 17:28, Morten Sylvest Olsen wrote in
> : <sslug@sslug> to sslug.misc:
>
> :> Det er vel et spørgsmål om at lave et hardware reset på den, så
> :> passwordet nulstilles tidsbegrænset og derefter gå ind og rette den
> :> til. Jeg ved så ikke om senere kan komme i karambolage med TDC, men det
> :> er vel bare et spørgsmål om at skyde skylden på en hacker ;-)
>
> : Næppe.
>
> Næppe hvad?
>
> Hvis det fx. er en Cisco 1401 router, så må du kunne bruge fremgangsmåden
> [...]

Kan en "hacker", som du kalder det, få en terminal-forbindelse gennem
konsol-porten på routeren? Jeg svarer lige selv: nej, kun hvis han/hun er
brudt ind der hvor routeren står.

--
Med venlig hilsen / Best regards,
David List