SV: [MISC] HP tingest bortgives

Hvis nogen har lyst til at lege med noget hardware af en helt anden
kaliber
end dagens PC'ere, så send mig en mail.

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

Hej Kristian.

Jeg er meget interresseret da jeg kun har en Pc og det gør
det meget vanskeligt for mig , at rode med Unix.  Det er jo
ikke altid jeg kan få det til og virke , så jeg har vilt brug
for en extre pc som bare skal stå med et Skrive-program. Printer
og mail.

Jeg er førtids - pencionist og har ikke så mange kr irl. Så skriv
endelig hvis ikke andre har været det først.  Det vil redde mig
for mange timer i format C: disk droid osv. bare fordi jeg ikke
var online og kunne skrive et brev mv.

Med Venlig Hilsen
Thomas