Re: [MISC] HP tingest bortgives

Jeg fik den :-) Tak til alle der hjalp !

Kristian Vilmann wrote:

> Jeg er blevet kontaktet af en gut der i boligforeningens storskralsrum har
> fundet en computer. Nærmere betegnet en HP Apollo Series 700.

En 735

> Han har haft gang i den og den kan boote. Men han kender ikke root-password,

Den kunne bootes i single-user-mode, så derfra kan man jo gøre hvad man
vil.
Se http://www.faqs.org/faqs/hp/hpux-faq/section-240.html

> Det lyder som om den kører HP-UX, og ikke Apollo Domain (eller hvad det nu

HP-UX 10.20

> Den er udstyret med en skærm (stor ting 20-21"), garanteret fastfrekvens:

Stor, og det hele er _tungt_. Det tog mig vist 10 min. at komme fra
hvor taxaen satte mig af, lige foran højhuset , til hvor jeg bor (10.
sal :-)

Endelig noget som kan køre som X-terminal mod min Linux-PC :-)
(Eller synes I at jeg skal udsætte mig selv for Debian :-)

Erling
--
Today's weirdness is tomorrow's reason why.
		-- Hunter S. Thompson