Re: [MISC] Apple iBook eller Powerbook

On Fri, Apr 19, 2002 at 09:49:15PM +0200, Peter Gade Jensen wrote:
> Gode dårlige erfaringer med subj. sammen med linux? Eventuelle problemer med
> installationen?
> Skal hovedsageligt bruges til programudvikling. ville en Apple være et godt
> valg?

Hvilken slags program udvikling ?? Hvis du skal udvikle windows
programmer vil jeg mene at en mac er et dårligt valg. Hvis du
skal udvikle mac eller linux programmer ser jeg en lille ulempe
i at der kun er en cpu i den. Til program udvikling er en stor
skærm en fordel, så jeg vil anbefale mindst en iBook 14", men
powerbooken har en 15" skærm, og har en bedre cpu. En masse
ram er heller ikke en dårlig ide, der er powerbooken nok den
der kan være mest ram i.

JonB