Re: [MISC] Mandrake på Debianmåden :-)

> Jeg ville lige sige at det har lykkedes mig at opgradere min Mandrake
> på Debian måden :-)
>
> urpmi.addmedia 82cd1 file://mnt/cd1
> urpmi.addmedia 82cd2 file://mnt/cd2
> urpmi.addmedia 82cd3 file://mnt/cd3
> urpmi --auto-select

JA det er ganske lækkert, men desværre er de danske mirrors meget hullede
og flere og flere filer er ikke med selv om de står i deres hdlist.cz filer.
Dette betyder at det ikke er helt så let at lave det ovenstående trick fra
nettet (omend det er hvad jeg gør jævnligt med min cooker maskine).

MVH
Kim Schulz

--
Hjemme eller på farten, du finder mig altid på nettet.