Re: [MISC] Mandrake på Debianmåden :-)

> Er der nogen som kan installere URPMI på RH7.2?

jeg har ikke prøvet, men en af gutterne på mandrake IRC kanalen siger at det
sagtens kan lade sig gøre med Mandrakes RPM'er. Problemet skulle være at
finde et mirror som har hdlist filer eller synthesis lister som bliver
opdateret.
Jeg har ladet mig fortælle at der også er en urpmi version på vej der kan
klare tricket med src.rpm filer så man pludselig har en gentoo/sourcerer
agtig installation (ok måske ikke helt, men i hvert fald pakker som er
lavet på og til ens egen maskine).

MVH
Kim
--
Hjemme eller på farten, du finder mig altid på nettet.