Re: [ITPOLITIK] Hjemmesystem

On Mon, Apr 22, 2002 at 11:35:24AM +0200, Peter Maersk-Moller wrote:
> Hej Erik

> Det lyder interessant. Kan hun evt. dele erfaringer med os andre ?
> Hvilke formater og programmer bruger i ? Jeg planlægger selv
> noget lignende baseret på MPEG4IP og DSS. Jeg er ved at
> programmere support for Ogg/Vorbis for MPEG4IP og DSS.

Det er næppe den rette sslug mailing liste at have det på itpolitik, så
den ryger til misc.

Jeg er ved at lave noget tilsvarende. Jeg bruger mencoder til at
rippe alle mine dvd film, som jeg lægger på en server hen over
netværket. Det ser acceptabelt ud, men jeg kan tydeligt se en
forskel imellem en dvd og en ripped film.

JonB