Re: [MISC] dårlig DVD kvalitet (was: Hjemmesystem

On Mon, 22 Apr 2002, Jon Bendtsen wrote:

> Jeg er ved at lave noget tilsvarende. Jeg bruger mencoder til at rippe
> alle mine dvd film, som jeg lægger på en server hen over netværket.
> Det ser acceptabelt ud, men jeg kan tydeligt se en forskel imellem en
> dvd og en ripped film.

Det lyder altså underligt i mine øre. Har du selv en forklaring på hvorfor
kvaliteten er ringere?

Jeg gætter på at det ikke skyldes at du ser film henover netværket.

mvh/hans
Want to be a Millionaire? Submit more prior art!
http://www.bountyquest.com/