Re: [MISC] Rettigheder til hjemkataloger... (was: Re: [MISC] Hvemmå installere programmer?)

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:

> En fornuftig opdeling af /home vil også være på plads. Der skal ikke mange
> brugere til, før det vil være en god ide med en overordnet opdeling, så man
> kan holde styr på tingene.

Den eneste grund jeg kan se er hvis filsystemet ville have problemer
ved at klare presset. Det kan enten være fordi man ønsker at have folk
til at bruge forskellige filservere eller fordi man ikke kan lave et
filsystem der er stort nok til at alle brugere kan have deres
hjemkatalog på filsystemet.

Det skulle da nok lige være hvis man ønsker at forskeldsbehandle folk
med hensyn til backup.

Andre grunde?

--
Emacs er det eneste moderne styresystem der ikke er multitrådet.