internet-deling 2

Hejsa igen

Jeg troede at jeg var kommet længere end jeg var. Vi kan ikke få hans maskine
til at komme på nettet, igennem min maskine.

Hvad gør vi? Jeg har kørt mdk's internet-deling, netværks server prog. og
samba server, det virker bare ikke...

Jeg kører Mandrake 8.2 og han køre WinXP (muligvis snart Win2000).

Nogen gode idéer?

--
Claus H. Kristiansen

sslug@sslug

"I am only one, but still I am one.
I cannot do everything, but still I can do something.
I will not refuse to do the something I can do."
                        -- Helen Keller