Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] SSLUG nyhedsbrev April 2002

Magnus Østergaard <sslug@sslug> writes:

> Hvorfor er der sendt kopi til sslug.misc? Jeg ved godt, at der er pga.
> historien, men nu hvor vi har en foreningsliste: sslug.forening, så er
> sslug.forening vel det rigtige sted, at diskutionen forsætter på
> Announce mails.

Nu har jeg set at Størner allerede har rettet det, men jeg synes faktisk
ikke sslug.forening er meget bedre end sslug.misc. En meget stor del
(nok den største) af de beskeder der kommer ud på sslug.announce er
mødeannonceringer, hvor det rigtige sted til opfølgende diskussion vil
være sslug.moede.

.Henrik

PS: Eftersom det kun er en lille uge siden jeg nævnte det, vil jeg lade
være med at beskrive "den rigtige løsning".

--
"det er fuldstændigt tåbligt" at mene noget andet når
Makholm har sagt at man er dum :-)