Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] SSLUG nyhedsbrev April 2002

Henrik Christian Grove wrote:

> Nu har jeg set at Størner allerede har rettet det, men jeg synes faktisk
> ikke sslug.forening er meget bedre end sslug.misc. En meget stor del
> (nok den største) af de beskeder der kommer ud på sslug.announce er
> mødeannonceringer, hvor det rigtige sted til opfølgende diskussion vil
> være sslug.moede.

Tja, jeg finder nu forening som den mest naturlige default follow-up
liste på Announce.

Jeg tror godt folk kan starte tråden på moede eller misc listen, hvis
det virker mest passende for det man vil snakke om.

> PS: Eftersom det kun er en lille uge siden jeg nævnte det, vil jeg lade
> være med at beskrive "den rigtige løsning".

Jeg vil da gerne læse "den rigtige løsning", har ud en URL?

--
Magnus Østergaard

Sometimes the light at the end of the tunnel is an oncoming train.