Ny virus ? (eller har jeg bare misset noget)

Hejsa

er der kommet en ny virus ud ad den type der sender et tilfældigt dokument med ?

Jeg har inden for de sidste 24timer modtaget adskillige mails på 120 - 160 K,
med overskrifter som "Cellpading", "Spice girls vocal concert"..... det er
ellers længe siden jeg fik min sidste "microsoft security update" virus mail :-)

Egentlig er jeg ligeglad da jeg bruger linux/netscape, men aligevel nysgerrig.

Senderen ser foresten ud til at være fake (kender ikke personerne) men
den sidste IP er næsten ens, f.eks:

194.182.129.20
194.182.129.78
194.182.129.111
194.182.129.4

Hmm, øv, ved nærmere eftersyn er de nu nok også fakes, suk

- Niels