Re: [MISC] Ny virus ? (eller har jeg bare misset noget)

On Wednesday 24 April 2002 05:11 pm, you wrote:
> Hejsa
>
> er der kommet en ny virus ud ad den type der sender et tilfældigt dokument
> med ?
>
> Jeg har inden for de sidste 24timer modtaget adskillige mails på 120 - 160
> K, med overskrifter som "Cellpading", "Spice girls vocal concert"..... det
> er ellers længe siden jeg fik min sidste "microsoft security update" virus
> mail :-)
>
> Egentlig er jeg ligeglad da jeg bruger linux/netscape, men aligevel
> nysgerrig.

> [...]

Ovenstående ipadresser tilhøre alle sammen tele.dk, så hvis du har
tidspunkterne for hvornår mailsne er sendt fra de maskiner så kan du jo sende
tele.dk en mail vedr. misbrug af deres mailservere eller om misbrug fra en af
deres kunders side.
Ikke fordi man skal regne med at de gør noget ved det, men det kan også være
at det er en eller anden windåse bruger der ikke ved at personen er inficeret
eller bliver brugt til relay.

--
Bjarke Bruun - E-mail: sslug@sslug