Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] SSLUG nyhedsbrev April 2002

Magnus Østergaard <sslug@sslug> writes:

> Jeg vil da gerne læse "den rigtige løsning", har ud en URL?

Det indlæg fra sidste uge jeg tænkte på kan findes på
http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2002_04/msg00059.html

Det er generelt en ting jeg har nævnt så mange gange, at det ikke burde
være svært at finde noget i e-post-arkivet. Hvis man f.eks. søger på
"postarkivet" finder man
http://www.sslug.dk/emailarkiv/teknik/2001_09/msg00041.html
med flere opfølgniger, specielt bliver jeg konkret om hvad jeg mener
nogen bør gøre i
http://www.sslug.dk/emailarkiv/teknik/2001_09/msg00090.html

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734