Re: [MISC] Leder efter et web (php) baseret aktivitets-log system

Henrik Størner wrote:

> På mit arbejde har vi en masse forskellige systemer, der administreres
> af flere forskellige personer (24-timers drift).

> Altså en eller anden form for elektronisk log-bog - gerne med nogle
> (simple) søge-faciliteter så man måske kan søge efter forskellige
> typer hændelser eller bare fritekst-søgning.
Måske ikke helt hvad du søger, men hos os er vi begyndt at benytte IRM
http://irm.schoenefeld.org til at holde styr på vores maskiner. Det er en
database med en php front-end til at registrere alle maskiner, herúnder
service ønsker og afsluttede service opgaver for hver enkelt kværn.

Koden er vist nok noget frygteligt rod, men den er godt gennemprøvet og
kører (så vidt som jeg har brugt den) helt fejlfrit.

Der findes en udløber af projektet omskrevet af en tysker, han blev uvenner
med dem i hovegrenen da han fortalte dem at deres kode var noget rod. Han
har lavet IRMA (husker ikke adr. kan findes på freshmeat), men han har dog
ikke vedligeholdt den længe.

IRM har tilgengæld en aktiv mailliste på freshmeat, der er tilsyneladende
en del der bruger den.

Jeg har faktisk for nyligt tilbudt at presentere IRM på en hyggeaften, men
der var åbenbart ingen interesse.

--
Hilsen
Klaus V. Slott