Helligdage til Palm, kompatibel med pilot-link.

Hejsa,

Det var gået lidt forbi min næse at det var Store Bededag i morgen -- sådan går det gerne når man har en Palm og ikke en Mayland kalender... :o)
Derfor fandt jeg lige en flink sjæl, der havde lagt helligdage i perioden 2000-2010 ud til Palm'en. (http://www.napoleon.dk/palm/). Desværre ligger du kun til Windows' PalmDesktop og Unix's Plan program, så derfor kastede jeg mig ud i at konvertere Plan-formatet til det format som Pilot-link's "install-datebook" bruger. De fleste Linux-Palm-brugere har nok pilot-link installeret, og kontra Plan, så syntes jeg den er væsentlig nemmere at gå til!
De resulterende filer ligger i
http://www.fysik.dtu.dk/~martin/pilotlink-holiday.zip
sammen med en lille(!) dansk installations-vejledning.

Hvis altså det sku' ha' interesse...

// Martin