Re: [MISC] Ny virus ? (eller har jeg bare misset noget)

Dennis Hansen wrote:

> Alle deres produket undtaget sslug@sslug er spærret på port 25.
Er det rigtigt. Ok jeg har sslug@sslug, så det generer ikke mig.

Men generelt synes jeg ikke min udbyder skal blande sig i hvilke porte jeg
kan modtage på. Ligesom at jeg heller ikke synes de skal viruschecke min
e-mail (hvis jeg altså brugte deres pop-server).

Nåste trin ville så naturligt være at de scannede min postbox for skadeligt
indhold...

--
Hilsen
Klaus V. Slott