Re: [MISC] Ny virus ? (eller har jeg bare misset noget)

Klaus V. Slott wrote:

> Er det rigtigt. Ok jeg har sslug@sslug, så det generer ikke mig.

Der var vist lidt for mange åbne relays, så der blev blokket, men man kan nu
godt køre sin egen mailserver alligevel, det kræver bare at man får sat et
par mx records, tele.dk's som den første og ens egen som nummer to.
- Jeg er ude i et område hvor jeg ved meget lidt, men det kan fint lade sig
gøre.

Mvh
Dennis