Re: [MISC] Ny virus ? (eller har jeg bare misset noget)

Dette er fakta.

Ok, sslug@sslug routeren er åben på port 21,25,53,80 alle andre porte er
lukkede så ingen fjernstyring, netmeeting eller spil der er også
konfigureret anti-spoofing filtre.

jeg bruger selv port 53 til SSH da port 22 er lukket. så har jeg bare ingen
name-server.

Info link til understøttelse af min påstand
http://www.teledanmark.dk/menu/sm0004.htm

disse ting står også i medfølgende manualer til routeren.

MVH Ricco Jensen