Re: [MISC] Licens spørgsmål

Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:
: Morten Sylvest Olsen <sslug@sslug> writes:

:> Jeg tager et OSS program under Artistic licensen (Perl) på omkring
:> 30000 linier. Jeg tilføjer/ændrer en 3-4000 linier.

: Hvad er licensen *helt* præcist?

Den er Artistic License.

:> Kan Microsoft fx. stjæle mit Artistic licenserede projekt?

: I ordvalget 'stjæle' antyder du at Microsoft vil gøre noget
: ulovligt. Det kan ingen licens som sådan hindre dem i.

Ok, jeg mente tage projektet og bruge det uden at frigive kode.

Mvh Morten