Re: [MISC] Licens spørgsmål

On Thu, 25 Apr 2002, Peter Makholm wrote:

> I ordvalget 'stjæle' antyder du at Microsoft vil gøre noget
> ulovligt. Det kan ingen licens som sådan hindre dem i.

Øv - du kom før mig. Det var den eneste af dem, jeg umiddelbart kunne
svar på.

Jeg vil nu bare have skrevet:

  "Selvfølgelig kan de det, hvis de har eller skaffer sig adgang
   til projektets kildekode."

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34