Re: [MISC] Hvilket grafikkort?

Fredag den 26. april 2002 12:47 skrev Anders Bruun Olsen:

> Jeg er heller ikke grafik interesseret, men vil gerne have et
> skærmbillede som er behageligt for øjnene, hvis den slags da ellers
> er muligt ;)

Jeg er alt fald godt tilfreds med mit gamle Matrox G400 grafikkort,
men sådan en oldsag kan man vel ikke købe længere?
Da 3D spil og flyvende grafik ikke lige er mig, så valgte jeg at smide
penge efter en fladskærm. De har et skart billede og først og
fremmest ingen irriterende hyletone fra stærmstrømsforsyningen.
Hvis man vil have et superskarpt billede, så skal man vel have et
grafikkort, der driver fladskærmen digitalt og ikke analogt. Her er
priserne dog desværre sikkert lidt hampre endnu.
Med dine krav til grafikkort, så husk også at gå efter et, hvor man
kan nøjes med passiv køling. Mindre støj og skarpere billede....Aaah.

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark