Re: [MISC] Hvilket grafikkort?

Fredag den 26. april 2002 22:06 skrev Anders Bruun Olsen:

> Støj er ikke noget problem da selve kabinettet ryger ind i et skab,
> og så fører jeg forlængerkabler ud til skærm/mus/keyboard.

Hov pas på, det analoge billedsignal kan faktisk blive forringet ret
meget ved at forlænge skærmkablet. Mus og keyboard giver ingen
problemer. Start med at købe et VGA-forlænger kabel og se effekten
selv. Overvej da hvor langt væk din kasse skal stå.

Med hensyn til fladskærme, så er der ikke ret mange om nogen
overhovedet af de billige, der har digital indgang. Det skulle vist
også være flere ikke kompatible standarder for digital tilkobling af
skærme. Så brug ikke overflødige penge på at købe et grafikkort med
digital udgang. Køb et godt kort pga. andre features.

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark