Re: [MISC] Hvilket grafikkort?

On Fri, Apr 26, 2002 at 10:39:35PM +0200, Andreas Bach Aaen wrote:
> Hov pas på, det analoge billedsignal kan faktisk blive forringet ret
> meget ved at forlænge skærmkablet. Mus og keyboard giver ingen
> problemer. Start med at købe et VGA-forlænger kabel og se effekten
> selv. Overvej da hvor langt væk din kasse skal stå.

Er der ikke noget med at man kan købe en signal-booster eller lign?

Nogen der har erfaringer med den slags?

> Med hensyn til fladskærme, så er der ikke ret mange om nogen
> overhovedet af de billige, der har digital indgang. Det skulle vist
> også være flere ikke kompatible standarder for digital tilkobling af
> skærme. Så brug ikke overflødige penge på at købe et grafikkort med
> digital udgang. Køb et godt kort pga. andre features.

Bare rolig, jeg vælger ikke G550 med digital udgang fordi den har den
udgang, men fordi jeg nu har hørt en del godt om kortet, og
prisforskellen på udgaven med og uden digital udgang er på ca. 100,- og
det vil jeg egentlig godt ofre for dermed at have digital udgang.
Ikke at jeg har råd til en skærm med digital indgang, men hvis jeg nu
gik hen og fik råd til en sej skærm ville det jo være rart at have
kortet der kan klare det ikk? :)

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41