Re: [MISC] Hvilket grafikkort?

Anders Bruun Olsen <sslug@sslug> writes:

> Er der ikke noget med at man kan købe en signal-booster eller lign?

Jo. De er ikke helt billige.

> Nogen der har erfaringer med den slags?

Lidt. Jeg har et par kunder der ikke bryder sig om at have sun-maskiner
stående. De larmer.

Den ene har haft en masse bøvl, men han stiller også ret høje krav:
Opløsningen er ret unormal. Vistnok i omegnen af 1300x900. Og så i 112 Hz.
Det virker ikke med kabler på 25 meter.
Han har haft en masse forkelligt forstærker-grej på. Bl.a. en lånt æske
fra tv/video-selskab der er mestre i storskærme og skærme på umulige steder.

Jeg kender ikke den nøjagtige status, men vil gerne prøve at finde ud af det,
hvis det har interesse.

Den anden kører som regel noget der minder om sun's standard opsætning:
1152x900x76, med kabler på over 25 meter. Det giver ingen problemer.

De har iøvrigt gang i et sjovt projekt: Keyboard, mus og skærm over
almindelige kat-5 ethernetkabler. Med en lille boks i hver ende.

Den slags er ikke billigt at lege med. jeg tvivler på at du slipper for under
5000 kr. pr maskine. Sikkert højere. Plus moms.

BlackBox og Aage Hempel sælger den slags.

/kristian

--
If it´s all about numbers and selling records, let´s just get the
fuckin´ guy who writes the Backstreet Boys´ songs!