Re: [MISC] Hvilket grafikkort?

On Fri, Apr 26, 2002 at 11:32:16PM +0200, Kristian Vilmann wrote:
> Det skulle man tro. Den store forskel er jo grafikkortet. De her SUN-maskiner
> er udstyret med de her rasende dyre OpenGL kort med hardware-acceleration.
> Jeg ved ikke hvor meget det betyder.

Hmm.. nej, det ved jeg heller ikke.. men hvis de der dyre kort kan klare
25 meter, mon så ikke det noget billigere fra Matrox kan klare 5? :)

> Hvis du er rigtig heldig eller smart, så kan du måske få lov at låne et
> 5-meter kabel før du køber til at teste med.

Hmmm.. ved ikke lige hvor jeg skulle kunne låne et.. nogen her på listen
der har et jeg må låne til at teste med? :)

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41